VRAGEN? IDEEËN?
OPMERKINGEN?

VEELGESTELDE VRAGEN

Lees hieronder de antwoorden op de veelgestelde vragen. Heb je een andere vraag? Neem dan contact op via het formulier rechts op deze pagina.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Wie kunnen er meedoen aan de activiteiten?

Bij de activiteiten in de app staat vermeld voor welke doelgroep en leeftijdscategorie de activiteit bedoeld is. Goed om te weten: soms is het een voorwaarde dat je woonachtig bent in de gemeente waar de activiteit gehouden wordt.

Heb ik een persoonlijk profiel nodig voor de SBG app?

Om alle activiteiten in de app te bekijken heb je géén persoonlijk profiel nodig. Als ‘gast’ kan je ook alle activiteiten zien. Voor het aanmelden heb je vaak wél een profiel nodig. Uitzondering zijn de ‘inloopactiviteiten’, hier kan je je zonder profiel voor aanmelden.

Wat kan ik met een persoonlijk profiel?

Met jouw profiel maak je persoonlijke voorkeuren aan, sla je activiteiten op als favoriet en kan je jezelf (en anderen in jouw gezin) aanmelden voor een activiteit bij jou in de buurt. Alle activiteiten waar je je voor hebt aangemeld zijn te zien in één overzicht. 

 

Moet ik voor gezinsleden een apart profiel aanmaken?

Met jouw persoonlijke profiel kun je subprofielen voor gezinsleden aanmaken. Denk aan een minderjarig kind of een senior gezinslid. Ook kan je hen via je persoonlijke profiel aanmelden voor een activiteit.

Ik heb een vraag over een activiteit, bij wie moet ik zijn?

Bij alle activiteiten staan de gegevens van de contactpersoon van die specifieke activiteit. Neem gerust contact op en krijg antwoord op al jouw vragen. 

Wat als ik niet mee kan doen aan een activiteit?

Dan kan je je afmelden in de SBG app. Nadat je bent ingelogd klik je op ‘mijn activiteiten’ en meld je je af. De organisator van de activiteit is dan ook gelijk op de hoogte van jouw afwezigheid. 

Wat als de activiteit wordt geannuleerd?

Als de activiteit niet doorgaat, zal de organisator dit per e-mail of notificatie aan je laten weten. Vragen? Bel dan de contactpersoon die bij de activiteit in de app vermeld staat.

Wat is de reservelijst?

Bij de activiteit in de app staat het aantal beschikbare plekken vermeld. Is de activiteit vol? Dan kan je ervoor kiezen om op de reservelijst te staan. Je krijgt bericht als er een plek vrijkomt, zodat je je alsnog kan aanmelden.

Hoe weet ik of ik een plek bij de activiteit heb gekregen?

Na jouw aanmelding krijg je een bevestigingsmail. En in de app lees je bij het blokje ‘mijn activiteiten’ alle aanmeldingen terug.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Heb je een account, maar wil je deze toch liever verwijderen? Géén probleem. Ga naar deze pagina om je account te verwijderen.

 

Neem Contact op

Voor vragen of opmerkingen over de SBG app kun je contact opnemen via het onderstaand formulier.

Het subject van dit e-mailbericht.

Sportief Besteed Groep

Vulcanusweg 263c
2624 AV Delft

015 241 11 51
info@sbg-app.nl